Ben de kullanıyorum, çok memnunum. Yaklaşık bir sene kullandım keşke daha önce keşfetseydim diyorum. Yoğun kanamalı olduğum günlerde dışarıda olacaksam günlük ped takıyorum ilaveten. Ya da daha kısa aralıklarla içini temizliyorum. Herhangi bir dökülme, kayma yapması pek mümkün değil. En fazla doğru yerleştiremediyseniz ya da aşırı dolduysa sızıntı yapabilir. Ben henüz sızıntı yapacak kadar dolduğunu görmedim.