Aradığım post sinir sistemim cokmus durumda 10 aylık dış ciksrtiyoruz bu ay kilo kaybimiz oldu ne mama ne yeme yok arkadaş saçımı başımı yoluyorum artık ben de ne yapacağımı şaşırdım çok moralim bozuk elbette canı yandığı için yemiyor diye düşünüyorum ama bu seferde ben çok üzülüyorum yarın sabah karışım yaoicam yumurta pekmez bebe bisküvi ve ceviz öğlende köfte makarna vermeyi düşünüyorum en kotu çorbaya ceviririm 🥺🥺🥺🥺🥺