Bı yanağı biraz sis duruyor asiiri belirgin olmasa da belirgin ve bir gözü daha kısık bazen düzeliyor bazen belirgin duruyor
Hangi doktora goturmeliyim başına gelen var mı
çok üzülüyorum çocuk doktoruna gösterdim pek belirgin bir şey yok dedi ama yanağı daha daha sonra fark ettim
Hangi doktora goturmeliyim