glytrk Evet benim bebeğim sevdi sevince de rahat uyuttum. Görümcem, ablam felan öyle dedi. Yüzüstü uyuturdum rahat uyurdu diye. Doktor demiş ablama yüzüstü uyut diye. İlk başlarda korktum sonra baktım kafasını sağa sola çevirebiliyor, kaldırabiliyor. Ondan sonra gece, gündüz yüzüstü uyuttum. Diğer türlü kollarıyla kendisini uyandırıyordu. ☺️