Bebeğim 22 aylık olacak su 2 gündür emzirmiyorum bugün 3. Gün ama çok hırçın yemek yemiyor öyle uyku problemimiz var uyumuyor sabaha kadar ayaktayız ağlıyor sürekli nasıl bir süreç izleyebilirim nasıl bebeğimi oyalayabilirim tecrubeli anneler fikir lütfen