Kızlar merhaba oğlum da alerjik öksürük başladı akşam üzeri hafif öksürmeye başladı grip başladı ardından şimdi aşırı bir öksürme durumu var kuru Bir öksürük ama peş peşe boğulur gibi yarın çocuk doktoruna randevu aldım ama bu gece sabaha kadar öksüreceği gayet belli ne yapabilirim bir fikir olan var mı kendim de şurup vermek istemiyorum ama bir aferin mi versem o da iyi geleceğini sanmıyorum hiç