Merhaba, ben 2.5 togg aldım kolları fermuarlı model gardropsta ihraç fazlasiymis inanılmaz kullanışlı , yazın kollarını çıkardım kullandım kışın 8-9 gibi kombiyi aciyorum 12 gibi kapatıyorum o sıcaklıkla evi idare ediyor çocuk da uyku tulumu sayesinde hiç usumedi . 1.5 yaşında hastalandigini bilmem . Bir kere sadece uyku tulumu yıkadım o gün hastalandı :D bulabilirseniz o uygulamada , uyku tulumu candır ❤️