Kızlar oğlum 14 aylık ve sürekli yüze vuruyo önüne kim gelirse yüzüne vuruyo aslında dövme amacıyla yapmıyo çünkü cansız nesnelerede hemen elini vuruyo yemeklere olsun başka şeylere olsun hemen elini hızlı bi şekilde atıyo ama beni en çok rahatsız eden yüzümüze vurması başka çocuklarada vuruyo ben çok üzülüyorum ya çocugum böyle yapınca sakin uslu olsun istiyorum ama olmuyo ne yapmam gerekir bu huyunu bıraktırmak için nasıl dawranmalıyım bide oğlumun böyle yapmasının altında bi sıkıntı yatıyor olabilirmi