34 gün önce sezeryan doğum yaptım. Normalde çok gaz çıkaran gazı olan biri değilim ama doğumdan beri çok gazım oluyor alttan çıkıyor bu normal mi iki gündür çok daha fazla olduğunu fark ettim. Gaz yapan yiyeceklere de dikkat ediyorum aslında. Üşütme kaynaklı olabilir mi? Nelere dikkat etmek lazım