Peaceful valla canım ben ailemin yanından yurtdısına geldim kendi evime 2,5 aydır ailemin yanındaydım bir haftadır geldiğimden beri evdeyim saat farkı da var tam oh iyi oldu alıştı diyorum bi komşu geliyor mesela 10 dkgec uyuyor yada o gün yediğim bişi gaz yapıyor sancısı oluyor veya çok emmek istiyor saat kayıyor anlayacağın bence bebekler kendi düzenini kendileri buluyor, ve en önemlisi uyku sorunlarını çöZmek bence o çözüldüğünde düzende bulunuyo sanırım