7 günlkken düştü ve duş aldırdım hiç bir kanama yoktu 20 günlkken duş aldırdım orası ıslak olmasın diye havluyla bastırdım ana hafif kan aktı ben bastırdım diye oldu diye kulak vermedim sonra doktora gitiğimiz zamann doktora anlattım böyle böyle oda baktı k vitamini iğnesi oldu