Benimkide doğduğundan beri kusuyor ama prematüre değil 5 6 tane doktora götürdük reflü yatağı aldık ama reflüsü yok bizimkinin doktorlarda kilo alımında Bi problem olmadıgı sürece fazlasını çıkarır dedi emzirmeye devam et dediler takip ediyorlar sadece şuan 6 aylık hala kusuyor ama azaldı gibi