İyi akşamlar, bu gün dişim için kanal tedavisinin ilk aşamasına başlandı uyuşukluk geçtiğinde sızlama ve hassasiyetimin fazla olduğunu hissettim sonrasında da dişimden sanıyorum enjekte ettikleri sıvı sürekli ağzıma geliyor sizce bu durum normal mi ? Bir hafta sonra son aşaması için gidicem ama üstü düzgün kapatılsaydı ilaç sızması olmazdı diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım ? Şehir dışına da çıkıcam çok kararsız kaldım