Ozlem35erdemir dava açmadım ama sağlık bakanlığına şikayet ettim bir sonuç çıkmadı,hastanenin başhekimine çıktım benim yapabileceğim birşey yok tuh vah der geçerim ,olmuş bitmiş bisey yapamam dedi savcılığa şikayet etmemiz gerekiyormus turkiyede adalet olmadığı için hiç o topa girmedik ,hastane bize senede 3 ay fizik tedavi hakkı tanıdı ama bir ise yaramadı simdi Mehmet Ali Acara gidiyoruz bebegim ameliyat olacak