Benim aşırı derecede migren ataklarım oluyordu. Hamilelikte sürekli günlerce geçmeyen baş ağrısı halsizlik çok mutsuzdum. Nörolojiye başvurduğumda bana iğneli bir tedavi uyguladılar. 3 hafta haftada 1 kez gidiyorsun kafana ve enseye ağrının olduğu yerlere anestezi uyguluyorlar. O bende rahatlama yaptı. Şuanda 45 günlük bebeğim arada hissettiğimde parol kullanıyorum. Önceden günde 2 3 arveles içecek kadar ağrı yaşadım. Özel sağlık sigortam var bu iğneler için mayıs ayı gibi 2100 TL ödeme yapmıştım. 3 haftadan sonra 2 hafta kadar kafanı dinlendiriyorum eğer geçmezse tedaviyi tekrarlıyorlar.