Kızlar kolik postu görünce aklıma geldi ben telefonu sürekli uçak moduna alıp kızımın yanına bırakırdım fön sesi için... e bebekte internettede mevcut şuan Budi ayıcık var. 5 ses çeşidi var ses ayarıda var bizde işe yaradı almak isteyen olursa tavsiye ederim. 130 tl ydi