Elifturcan bende öyle 1 buçuk yalında oturmaya zor alıştırdım yastığı gösteriyordu yatır diye Selen’in içine falan oturarak alıştırdım önüne oyuncak köydum tv açtım Selen’in içinde alıştırdım şimdi oturarak yiyor yatarak yediği için de çiğnemeyi bilmiyordu direk yutuyordu hala da bilmiyor oturarak bile direk yutuyor çiğnemiyor bence daha fazla zaman geçmeden bir an önce oturtarak yedirin mama sandalyesine oturarak önüne bişeyler koyarak alıştırın