Arkadaş yukarda nasıl verdin demiste keşke nasıl verdiğini anlatsaydin ne komik millet 😂😂 1 yaş üstü çocuk ton balığı yiyebilir.
Ayrıca emzirmek için beklemeye gerek yok zaten hemen balık yiyip arkasından emmekte istemez tok ve tokluğu bir süre devam edecektir ben balıktan sonra saat falan beklemiyorum emziriyorum ilk kızım mama içiyordu ona da mama yapıyordum doktorum birşey olmaz demişti zaten kendimizde balık tazeyse yanında yoğurtlu meze yiyoruz