Bebeği kucaktan inmeyen tüm annelere kanguru kullanmalarını öneririm, bebeğim 6 aylık ama 5 günlükken başladık. Kucağa alıştırırsın ya da alışmış ve diyenlere zaten alışsın istiyorum diyorum konu kapanıyor :) (kanguru büyük rahatlık herkesin bundan faydalanmasını isterim gerçekten hayat kurtarıyor.)