Arkadaşlar normalde ben arada sütümü sağıp ne miktarda gelip gelmediğine bakıyorum azalma var mı diye, bugün sol göğsüm çocuk uyurken emzirmediğim süre boyunca şişti bende sağayım biraz dedim ama normal zamana göre çok çok az süt geldi, diğer tarafı aynı dakika sağdım karşılaştırmak için ondan normal geldi çok canım sıkıldı neden böyle olur? Hala sol göğsüm şiş ama az geliyor az önce bebiş uyanınca soldan emir eti denedim çok ağladı belli ki gelmedi süt sağa Alınc rahatladı emiyor