Kızlar birşey sorucam doğumdan 6 ay sonra adet görmeye başladım ama adet görmeden bir hafta öncesinden bel ağrısı ve sancılarım çok oluyor. Doktorada gittim ama birşeyin yok dedi ama bizim teyzelerde senin rahimin asağıya düşmüş diyorlar ve koca karıyöntemiyle düzeltile biliyormuş konuyla ilgili bilgisi olan yazabilir mi