Olurmuolurmu Kızlar 17 gun oldu doğum olalı. Dikişim iki üç tane olmasına rağmen hala ağrısı geçmedi. Enfeksiyon belirtisi de yok. Ne zaman geçer acaba korkmaya başladım hiç geçmicek diye. Afedersiniz cinsellikte filan sorun olmasın her zaman? Korktum ya
Olurmuolurmu Snglkargc_0107 @neseliigunlerr Teşekkür ederim kızlar. İnşallah geçer artık. Otururken ağrı çok az ama ayağa kalkınca ağrımaya başlıyor hemen. Siz baticon sürüyo muydunuz dikişlere?
neseliigunlerr Benimde 16 gün oldu doğum yapalı dikişlerimde hafif ağrı oluyor. Doktorum bir krem yazdı o çok iyi geldi. 6 hafta cinsellikten uzak durun dikişlrrin tam iyileşmesi için. Birde mutlaka kuru tutun Kremin adı hyalrgyne araştırabilirsiniz
Snglkargc_0107 Olurmuolurmu evet canım her lavaboya çıktığımda onla temizledim duştan sonra da aynı şekilde