Selam kızlar . Doğumdan sonra makat çatlağı oluştu bende doktora gittim krem verdi 10gün kadar kullandım geçmişti ya ki düne kadar dün tekrar çok şiddetli ağrım oldu . Gerçekten çok sıkıntı ettim kendime yendiğimi içtiğimi düşünerek yiyip içiyorum çok sıkıntılı bir süreç dua edin 😔 benim gibi olupta kurtulan var mı ne kadar zamanda tam anlamıyla geçer ☹️😭😢