48 günlük bebeğim var ailecek uyuz olduk bebegimde bizle beraber oldu tabi. Doktor çok dirayetli inatçı bir salgın olduğunu söyledi krem verdi ama gecmeyebilir dedi. Biz çok kaşınıyoruz kızımda da huysuzluk var kaşınıyor muhtemelen sırtı aşırı kabardı, bugün ilaç tedavisine başladık büyüklerin kullandığı kremi verdi doktor mecbur. Ağır bir krem ama kullanmak zorundayız. başına gelen var mı en kısa ve en kesin çözümü nedir bu illetten kurtulmanın.