Eda038 Kızlar 3 bucuk 4 Ay olacak sezeryan olalı benim yapisiklik yeri hala kırmızı duruyor yaaaa uf sizinki nasıl
Brkrk Eda038 doktorum bana bi leke kremi verdi şu an çizgi bile belli belirsiz gözüküyor krem biraz pahalı ama istiyorsan deneyebilirsin. Üstünden 3 sy geçince fayda eder mi bilmiyorum
Bett1 Eda038 benimde 2. Sezeryanim 4 ay 23 gün geçti hâlâ kırmızı baya belirgin izi duruyor ilkinde de çok geç düzelmişti görüntüsü vücut yapısıyla alakası olabilir kilolu biri değilim etim de gevşek değil ama bilemiyorum