Merhabalar. Kızım 11 aylık 5,5 aylıkken gıda alerjisi teşhisi kondu ama bence doğduğundan beri vardı teşhis koyamadılar. Bağırsak tepkili bir alerji süreci yaşarken şimdi de cildinde belirtiler farketmeye başladım. Geçecek diye beklerken ilerliyor mu anlamadım.Katı bir diyet uyguladım emzirmeye devam ediyorum. Bir ara biberon ve mama kabul etti ama şu an yine reddediyor. Uykularımız gündüz 20dk -30 dk gece ise saat başı uyanıyor artık yoruldum.Ne ben ne de kızım doğru düzgün beslenemiyoruz. Emzirmeyi sonlandırmak istiyorum artık ama biberonu reddediyor şu an. Benzer süreci yaşayan anneler ne zaman bitti çocugunuzun alerjisi?