piremsesssannesi 8 aylıkken deldirecektim küçük diye delmediler 1 yaşına girdi artık deldiricem neden deldirdin diyeceğini de sanmıyorum çocuklar her gördüğünü ister 😃 küpeyi bir arkadaşında görmesi bile yeter istemesi için hem ilerde deldirmek istediğinde canı daha çok acıyacak öyle oluyormuş yani ne kadar erken o kadar güzel o yüzden ben deldirme taraftarıyım. Yok ben takmak istemiyorum derse de takmaz kapanır gider.