Kızlar selam,
Ek gıda nasıl gidiyor? 6,5 aylığız 3-4 silikon kaşığı dışında asla yemiyoruz. 😓😓🫠😒😒😒😒 görüyorum insanlarınki nasıl yiyor. Ne zaman yiyecek bu çocuk. Kahvaltı ve öğle 2-3 gibi öğününe geçtik ama bana mısın demiyor eller ile ittriyor ağzını acmıyor falan 3-4 kaşıktan sonra aç biliyorum ama yemiyor