Svartbabe Kızlar devlet hastanesinde kadın doğuma randevu aldım ama sadece gebelere bakılmaktadır yazıyor? Ben gebe değilim adet düzensizliği için gidicem nasıl oluyor bakmazlar mi gidersem?
Mtzzeynep Svartbabe yanlış okumuş olabilir misiniz sabah baktım sizin gibi adet düzensizliği için bazı hastanelerde gebelere bakılmamaktadır yazıyordu.
belus Svartbabe hayır bakmazlar, kadın hastalıkları ve doğumda gebe polikliniği ve kadın hastalıkları polikliniği ayrı olabiliyor, direkt gebe polikliniğinden almışsınız bakmaz. İptal edin boşuna gitmeyin, eğer bşr şey belirtilmemişse o zaman bakıyorlar.
3cocukluananingunlugu Svartbabe gebe polikliniği ayrıdır sadece gebeye bakar iptal edin çünkü bakmazlar. Kadın hastalıkları polikliniğinde de gebeye bakmazlar.
AnnaKarenina_ Svartbabe gebe polikinliğine almışsınız bakmazlar normal kadın hastalıklarına alın altında gebe hastalara bakılmamaktadır yazar
sdakbyk Svartbabe kadın hastalıkları ve dogumu secıp randevu sayfası acıldıgında genel jinekolojı yazana randevu almanız gerekli
Svartbabe Kizlar yorumlarin hepsini okudum kadın hastalıkları ve doğum olanı seçtim randevuyu aldıktan sonra altta not yazıyor sadecee gebelere bakilmaktadır diye o zaman iptal edicem