Kızlar ben ilk bebeğimde emziremedim. Sezaryen olduğum için sütüm bir kaç gün sonra gelmişti ve göğüs ucum hiç yoktu bebeğe bir türlü tutturamamıştım ve o ağladıkça korkup pes edip bırakmıştım her defasında ilk 2 ay sadece zar zor sağarak sütümü verebildim sonrasında zaten sütüm kesildi. Şimdi ikinci hamileliğim ve doğuma çok az kaldı tecrübeli annelerden yardım istiyorum sütümün olması için ne yapmam lazım, göğüs ucum hiç yok, nasıl emzirmeye başlayacağım ilk doğumumda ki gibi olursa diye çok endişeliyim