Bebeto01 22 aylik kizim var 24 günlük bebegim çok zor gerçekten ikisine birden yetebilmek çok zor ev işi zatwn cat pat yapılıyor. Ve en önemlisi kızımın tam gelişim zamanı ve fazla ilgilenememek beni çok üzüyor ister istemez kıskançlık oluyor kucağımda sürekli bebek oldugu için bazen bir köşeye gidip üzülüyor içim gidiyor elimden geldiğince sevgimi veriyorum ama bebek sürekli ağlayınca kucağımda oluyor ister istemez ihmal oluyor.eger yanınızda destekçi varsa çok rahat bakarsinz ama yoksa biraz daha beklemeniz tavsiye ederim. Korunduğunu halde hamile kaldım yoksa asla düşünmüyordum.