Mom0870 ayyy benim de 27 günlük oldu bugün. Aynısini ben de yaşadım hatta bir keresinde oturarak uyumuşum. Sanıyorum bebeğim kucağımda. Uykudan ağlayarak uyandım kucağıma baktım, bebek yok. Bastım çığlığı bebeğim nerde diye 😂 sonra annem tuttu kolumda yatağına koydun ya burda bebeğin sakin ol dedi. Sonra hemen yine dalmışım uykuya. İlk günler nefes aliyor mu diye elimle burnunu kontrol ediyordum ya insan korkuyor 🙂 ve emzirme olayını kesinlikle yap. Şuan evet acıkınca kendisi basıyor çığlığı ama ilk zamanlar ellemez isen uyur ve sarılık olur. Mutlaka uyandır emzik gece gündüz. 10 dkdan az olmasın emisler 🐞 🎀