Merhabalar sevgili annelerim ilk bebeğim..3 ay 15 günlük erkek bebeğim var..yarım saat yarım saat uyumaları var uykusunu da tam alamıyor 🫤uyumamak için direniyor akla karayı seçiyorum sakinleşmiyor asla ..yırtılana kadar devam bogazı yırtılacak diye de aklım çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım..birde evde sakin başka yerlerde daha da artıyor ağlaması..saatlerimiz çok güzeldi üç hafta oldu mahvolduk Allahtan gece çok uyanmıyor ne yapabilirim önerisi olan var mı ??