Ay kızlar ben bu fincanları hep çok beğeniyordum ama fiyatı fazla geliyordu alamadım hiç yani bir taneye o fiyatı vermeye kıyamadım 🥲 şimdi gördüm iki al bir ode kampanyasi var iki tane aldım 169 TL ye çok mutlu oldum vallahi bedava almış gibi 😂😍 genelde bu model çok beğeniliyor belki almak isteyen olur diye söylemek istedim 💖 tek fincan değil bu arada lokumluk,çerezlik, tabakları vs hepsi iki al bir öde
