Dilekkkk19 Bebegim 17 aylik ve artik eridigimi hissediyorum 23 kilo birden verdim artik kilo almak istiyorum fikir verin nasil olacak 2 yasina kadar emzirmeyi düşünüyorum emzirmeyi bırakınca alırsın anca diyolar öylemi acaba 😅
ipek_334 Dilekkkk19 7 gunluk bebegım hastaneden çıktığımız gün 90 kiloydum bu sabah 86 kilo bende cok şaşkınım bu kadar hızlı kilo kaybına
Dilekkkk19 ipek_334 şoyle 6. Aya kadar 60 kiloydum sonrası yavas yavas kendiliginden gitti zaten ama insan emzirirkende çok kilo verirmjs
MeetJoeBlack Dilekkkk19 ben aldım, hamile kaldığım kiloyla doğuma girdim, doğum sonrası 2 hafta 10 kilo verdim sonra da 20 kilo geri aldım, şuan hamile kaldığım kilodan 10 kilo fazlam var 😂😂
madeinpelin Hamilelik döneminde yalnızca 14 kilo alan been emzirme dönemi daha 3. Ayda 20 kilo alan yine ben 🥴
Pol34 Dilekkkk19 doğum yaptım 1 hafta 10 güne eski kiloma dönmüştüm ama sonrasında aldığım bir dönem oldu. Çünkü bebem hiç durmuyordu ben acıkınca bisküvi hazır kek falan yiyebiliyordum ekmeğin arasına hızlıca ne varsa onu koyuyordum baya zor günlerdi.
Dilekkkk19 Pol34 suan cocugum dahada hareketli evet o kadar yiyorumki benim yedigimi baskasi yese vallahi duba gibi olir dahada vermeyeyim derdindeyim
Mltmert16 Dilekkkk19 bende aynı sizin gibiyim daha da vermiyeyim diye çok yemeye çalışıyorum ama olmuyor mesela anlık degisiyor tartı akşam bayağı yedim 49 gördüm tartıda ama sabah tolete git gel 47.4 çıktım şaka gibi vermişim yani çok moralim bozuldu geceleri saat başı emiyor artık uyku yok oturmak dinlenmek hiç yok kahvaltı yok gibi nerdeyse uufff çok moralim bozuluyor kan değerlerim normal çıktı sadece d vitamini eksik çıktı o kadar