sedsed1 benimde oğlum o oylardan öyleydi çok fazla gürültüden korkuyordu birden bağırıyor ya pazarcılar ağlamaya başlıyordu ama ½ ay sonra geçti yani dönemsel birşey.birde dişleri çıkınca yanımda hep su bulunduruyorum salatalık alınca yıkayıp veriyorum yada başka birşey bu defa kendi istemeye başladı yani çok seviyor suan gitmeyi.benimde eşim gitmez çalışıyor malesef.