keremaliii öncelikle benim bebeğim bir yaşına girecek ben emmeyi reddettiğinde saparak verdim mamayı 5. Aya kadar vermedim 5. Aydan sonra aşama aşama mama değiştirdim ek gıda sürecinde olduğu için çok şükür bir sorun yaşamadım benim size tavsiyem bebelac denemeden yani başlamadan önce sma deneyin koku yok bazen sağıp süt bırakıyorum işe gelirken eşim süt mü mama mı diye soruyor o kadar benziyor yani sma anne sütüne kaka konusuna gelince de benim bebeğim ilk haftalar aynı şekilde idi sonra daha az yapmaya başladı bir hafta on güne kadar kabızlık sorunu olmadığını söylüyor doktorlar