Tatlican mesela bebeğime hediye kıyafetler geldi. Ben hemen etiketlerini koparttım sonra satsaydım aslında dedim. Şimdi burda yalan birşey olmuyor giyilmemiş. Tabii birbirimizi tanımıyoruz güvenmek zorunda değiliz ama soru soran kişinin niyetini bilemem. Akıl var mantık var etiketi koparınca giymek zorunda değiliz. Gereksiz sorular o yüzden bende o şekilde cevap verdim. Herkesin kendi fikri.