Bebeğim 5.5 aylik 15 gün sonra ise başlayacağım hergun deniyorum neredeyse sütümü sağip avent biberon var elimde onunla vermeye çalışıyorum almıyor onu etmesi gerektiğinin farkında değil ağzında bekliyor biberon ucunu çiğniyor sutumu sagip stok yapayım bakıcı biberonla versin diye düşünmüştüm sandığım sütler boşa gidiyor almadığı için aç kalacak endişesi başladı şimdiden yaşayan arkadaşlar var mı bu durumu