Kubradrk123 yok önemli değil anlıyorum seni yazabilirsin ev gezmesini vs değilde dışarı gezmesi yapabilirsin kuzum mesela esinle bebeğinle deniz kenarına gidin böyle böyle alışmaya çalış yen o duygularını zor biliyorum benim durduk yere ağlayasım geliyordu kötü düşüncelere giriyordum artık bu bebek hep benimle mi olucak bu hayat hep artık böyle mi gecicek falan suan benimki 10 aylık ama inan beş dakika birine biraksam özlüyorum onlar bize muhtaçlar anneye biz isteyerek doğurduk Allah’ın emanetine mecbur bakıcaz hep bunları aklına getir