Lina099 her bebeğin yapısı farklı oluyor. Bazı bebeklerde hiç ateş vs olmuyor bazıları çok ateşleniyor calpol yetmeyecek kadar. O yüzden gözlemlemek önemli diye düşünüyorum. Bana kalırsa ateş yükselirse vermek mantıklı. Menenjit ve rotayı aynı gün olmuştu 3. Ayında. O gün doktor aşıdan yarım saat önce vermemi istemişti bu farklı demişti diğerlerinden. Öyle verdim. Ve aşıdan 6 saat sonra. Sonra vermedim. Diğer aşılarında da ateş olmadı