Boğazım aşırı derece de ağrıyor suyu bile zorla yutuyrm hiçbişey de yiyemiyorum 2aylık bebeğim var sütüm azaldı normalde de çok sütüm olmazdı ama yine doyardı şimdi doymuyor ağlıyor napacam ben bi çözüm söyleyin günlük duş alıyrm başka ne yapabilirim bide bugün doktora gittim boğazım çok kötü diye emziriyrm dememe rağmen antibiyotik yazmış kullanıp kullanmamakta da emin değilim kullanmasam nasıl iyileşecem kullansam bebeğimi emziremeyecem sütüm iyice azalacak ofoff