Kızlar merhaba 10 aylık bebeğime gece maması tok tutsun diye sma iyi geceler maması başladım,ama o günden beri gece sabaha kadar uyuyan bebem 3 4 kere kalkmaya başladı hatta uykuyada geri dönmüyor,acaba mamadan mı yoksa 10.ay atağı flnmı bilemedim yani. 🤷♀️