Dilekkkk19 Ne yapcam lütfen fikir verin resmen kuruyo geri geliyo artik bebegimin basi kızarik kasinti bi yolu yokmu losyon kullaniyoruz sampuan kullaniyoruz olmuyo atarax verince rahatliyo o ilacta nereye kadar yardimmmm
ZGD Dilekkkk19 doktora gidip altta yatan sebebin bulunup tedavi edilmesi lazım. Bi de la roche un ürünleri güzel oluyor iyi geliyor. Onun kremini deneyebilirsiniz.
Dilekkkk19 ZGD bebegim atopik bir çocuk ama bu kis ilk oldu hava kosullarindan olabilir dedi 2 hafta sonra kontrolumuz var aama hicbir gelisme olmuyo kafayi yicem
Dilekkkk19 ZGD doktor uyuznu seboreikmi oldugunu bilir degilmi bakti hemen seboreik dedi tekraelaması çok korkutuyor beni
hanimefendi Benim bebeğim de atopik eğilimli cilt. Mustele atopik cilt için krem ve şampuandan çok memenın kaldım.