20 gün önce doğum yaptım herşey yolundaydı ama bronşit dediler 10 gün küvezde kaldı,ayrı kalmak çokkk zor ama inanın kendinizi toparlayıp bebeğinizi aldığınızda daha verimli oluyorsunuz.10 gün boyunca her süt götürdüğümde ağladım ama her şerde bir hayır varmış ameliyatlı bir halde bebek bakmak çok zor olurdu.Doktor son güne kadar çıkış için bilgi vermiyor bu arada bize çıkmadan önceki gün söyledi yarın çıkıyor diye.Siz sabırlı ve iyi olun ki bebeğinizde iyi olsun sütünüz onun için çok önemli benn kendimi çok üzdüm ama gerçekten herşey geçiyor bebeğinizi kucağınıza alınca ayrı geçen günler unutulucak 🤲🏻