htice2909 Sık sık ama sık sık emzirerek bizim de sarılık problemimiz vardı sınırda olduğu için hastaneye yatmadık en az 15 dk da bir emzirmemi söylediler ben de alarm kurarak emzirdim şükür geçti
esiii Bol bol emzir başka çaresi yok bizde de aynıydı durum 2 bucuk aylık olunca gecti🥲 deger 15 in üzerinde olunca ışığa alıyolardı