Biz de 35 günlüğüz, kolik değil ağlama krizi de az ama doğduğundan beri 1 saati dolu dolu uyumafı desem yeridir. En son 4. Farklı doktora götürdük. Gaz sancısından olduğunu ki biogaia ve sab simplex kullanıyoruz, sadece arabada rahatlayacağını, bebeğin ihtiyacı olan o beyaz gürültü sesi ve termodinamik mi ne öyle bi sallama hareketinin sadece arabada olduğunu söyledi. Her akşam 1 saat gezdirn arabada rahat edin diyor. Biz de doktora vereceğimiz parayı benzine verir babasıyla sırayla gezdirirz dedik. Ve bu da en çok 2-3 ay arasında oluyormuş. Srabada o yüzden rahat ediyorlarmış