Kizlar Kasım indiriminden trendyoldan derin dondurucu almıştım şuanda kargoda. Sonra bugün AVM de gezerken aynısından gördüm Teknosada oradaki kadın bunlar no frost değil buzlanma yapar falan dedi çok moralim bozuldu. Alirken hiç aklıma gelmemişti no frost muhabbeti. Napsam iade mi etsem. Static kullanan var mı? Eski buzdolaplarınin arkası buzlanma yapıyor ya o tarz olacak herhalde. Evdeki buzdolabim öyle değil oyuzden bilmiyorum nasil olacak. Aldığım Samsung marka 6 cekmeceli buarada.