Kizlaar daha onceki postlarimdam bilem bilir. Surekli lekeleniyorum. Cerazette miydi ne ona basladim hormonal bi durummus.affiniza siginiyorum lekelenme varken iliski olur mu. Bu leke dedigimde sadece peceteye silince kahverengi akinti geliyor. Ama adet degilim
Ozellikle dini boyutunu soruyorum