Hanımlar merhaba oğlum 4.5 aylık sütüm kesildi mamaya başladım yaklaşık bir hafta on gündür hiç bir şey yemiyor desem yeridir. Aptamil denedim sma denedim golden goat keçi sütü mamayı yiyordu şimdi onu da yemiyor. Allah’ın bildiğini kuldan saklayacak değilim cicibebe veriyordum manasının içine 1 yada 2 tane atıyordum. Sağlık ocağına götürdüm normal dedi doktor kilosu da iyice düştü. Kilosu 7-8 aralığında olması gerekirken benimki 5.900. kimileri normal 4.ay atağı diyor. Ne olursunuz bana bir akıl verin.